Fasolowo-bananowe brownie

Na samym początku myślałam, że się nie udało, ale potem zakochałam się w tym smaku :) Polecam każdemu! ;)


Składniki: 
400 g fasoli czerwonej (ja używałam puszkowanej)
2 banany
1/2 szklanki ksylitolu
3 łyżki oleju kokosowego
1 łyżeczka proszku do pieczenia
Wiórki kokosowe
3 łyżki karobu lub kakao
1 łyżeczka cynamonu
Opcjonalnie suszone owoce (ja nie dodałam, ale żałuję, bo świetnie by pasowały ;))

Przygotowanie: 
Fasole dokładnie myjemy i odcedzamy, miksujemy w blenderze na jednolitą masę. Następnie dodajemy banany i również miksujemy. Stopniowo dodajemy kolejne składniki i miksujemy na jednolitą masę. Masę wylewamy do silikonowych foremek i pieczemy w 190 st, bez termoobiegu, przez 30-35 minut. Zostawiamy do ostygnięcia. Możliwe, że masa nie będzie stała, dlatego po ostygnięciu wkładamy na kilka godzin - ja włożyłam na całą noc - do lodówki. Następnego dnia mamy pyszny blok czekoladowy z bananowym posmakiem! :)





zBLOGowani.pl

2 komentarze:

Elżbieta pisze...
15 grudnia 2014 05:16

kocham wypieki na bazie fasoli lub cieciorki, obledne~!

Unknown pisze...
15 grudnia 2014 05:19

Ela ja robiłam pierwszy raz z fasoli i już się zakochałam :) na pewno będę robić ich więcej! a masz jakieś sprawdzone przepisy, które mogłabyś polecić? chętnie będę eksperymentować więcej :)

Prześlij komentarz