Bezglutenowe ciasto marchewkowo-orzechowe - wegańskie

Wszystkie przepisy na moim blogu są oczywiście bezglutenowe i wegetariańskie, a większość wegańska. Piszę tak pro-forma, bo osoby, które trafiają na mojego bloga pierwszy raz, nie zawsze o tym wiedzą ;)

Poniżej przepis na super ciasto marchewkowo-orzechowe :)


Składniki: 
2 duże marchewki
2 szklanki mąki bezglutenowej (ja używałam mixu Schaera)
1 szklanka mąki owsianej bezglutenowej
1,5 szklanki mleka sojowego bez cukru
2 łyżeczki proszku do pieczenia 
3 łyżki masła orzechowego (ja użyłam Primavika bez cukru i bez soli)
garść orzechów (dowolnych)
0,5 szklanki ksylitolu 

Przygotowanie: 
Składniki mieszamy na jednolitą masę, wlewamy do keksówki i wkładamy do rozgrzanego piekarnika. Pieczemy w 180 stopniach w termoobiegu przez 30 minut. Sprawdzamy patyczkiem czy ciastko w środku jest suche, jeśli tak wyjmujemy do ostygnięcia :)




0 komentarze:

Prześlij komentarz